Dag 17, maandag 19 juni 2017. - Reisverslag uit Frutigen, Zwitserland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 17, maandag 19 juni 2017. - Reisverslag uit Frutigen, Zwitserland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 17, maandag 19 juni 2017.

Door: Gon

19 Juni 2017 | Zwitserland, Frutigen

Hinterkappelen (CH)-Frutigen (CH), 65km, 671 hoogtemeters.

Gezien de zwaarte van de rit en de warmte hadden we besloten een uur eerder op te staan. Zo kon het gebeuren dat we om kwart over 7 met 15gr. van de camping reden, richting Bern. We gingen dwars door de stad en konden een aantal gebouwen nog eens bewonderen, soms van een andere kant. Ook veel mensen op de fiets naar en in de stad.
De stad eenmaal verlaten liep de temperatuur op naar 25gr. en reden we door een schitterend dal. Vlakke en stille wegen fungeerden als fietspad. Ook aan het dal kwam een eind en om onze eindbestemming te bereiken moesten we nog wat hoogtemeters overwinnen. Vooral die van na de lunch waren heel zwaar. Ook omdat het toen 30gr. was. Gelukkig waren het nog maar 14 km's. Om kwart over 2 bereikten we de camping in Frutigen na eerst op het station de treinreis van morgen te hebben geregeld.

• 19 Juni 2017 - 21:52

Truus :

Hallo vakantiegangers!!!!

Geweldig maar toch ben ik ook benieuwd naar wat jullie
    van deze bijzondere trip vonden, ik vind hem toch weer
    zo anders. maar natuurlijk wel begrijpelijk
    Nog heel veel mooie dagen.
    Hier is het ook ontzettend warm. heet noemen we dat.
    Lieve groetjes van ons.Wout en Truus .