Dag 6, donderdag 8 juni 2017. - Reisverslag uit Dillingen, Luxemburg van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 6, donderdag 8 juni 2017. - Reisverslag uit Dillingen, Luxemburg van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 6, donderdag 8 juni 2017.

08 Juni 2017 | Luxemburg, Dillingen

Sankt Vith (B)-Wallendorf (D), 71km, 682 hoogtemeters.

De weersverwachting was bijzonder goed voor vandaag. Na een heerlijk, en een beetje duur, verblijf in hotel Pip-Margraten vertrokken we voor 9 uur en hadden snel onze (alternatieve) route te pakken. Deze was goed aangegeven. In een prachtige en zonnige omgeving kregen we meerdere klimmetjes voor de kiezen. Na 10km kwamen we weer op de hoofdroute en konden verder met de gps.
Daarna volgde een echte klim: ruim 3km lang, ca. 200 hoogtemeters en gemiddeld 6%. Later gevolgd door een afdaling, 300 hoogtemeters, naar Dasburg en leidde de route ons langs de Our via Vianden naar het eindpunt voor vandaag: Wallendorf. We zijn in Duitsland, op de grens met Luxemburg, vlakbij Dillingen, waar ik vroeger heb gekampeerd.
We hebben besloten vannacht te kamperen. Nu is het fantastisch weer maar de weersvooruitzichten voor morgen zijn weer slecht. Als we op tijd opstaan en opbreken kunnen we het slechte weer misschien voor zijn. We slepen de tent tenslotte niet voor niets mee.

• 08 Juni 2017 - 21:36

Tom En Trudy:

Hoi Lydia en Gon, gelukkig ook een beetje goed weer vandaag, groot gelijk dat jullie in een hotel gegaan zijn, beetje verwennen mag en is ook geen onverdeeld genoegen, krijgen we nog foto's te zien van de prachtige omgeving waar jullie nu zijn? Hoop op een rustige nacht, en morgen weer vroeg op de pedalen.
    Liefs en groeten
    TenT

• 08 Juni 2017 - 21:58

Riet Van Der Burgh:

Hallo Luitjes,

Wat goed van jullie, dat jullie al in Luxemburg zijn. Jammer dat het weer niet beter is.
    Dillingen herinner ik me ook nog broertje, toen was Jacqueline 3 jaar. Wel heel lang geleden.
    Ik hoop dat jullie morgenochtend weg zijn, voordat het begint te regenen. Voor morgen
    goede reis en geniet er van. Blijf jullie volgen.

lieve groeten,

Riet.

• 09 Juni 2017 - 12:11

Frieda:

Hallo Lydia en Gon...
    Heerlijk om van jullie avontuur te lezen. Succes met de trip, en hopelijk hebben jullie goed weer.
    Soms heerlijk in een hotelletje ff bijkomen dan!
    Lieve groetjes xx