Dag 5, woensdag 7 juni 2017. - Reisverslag uit Sankt Vith, België van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 5, woensdag 7 juni 2017. - Reisverslag uit Sankt Vith, België van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 5, woensdag 7 juni 2017.

Door: Gon

07 Juni 2017 | België, Sankt Vith

Monschau-Sankt Vith (B), 46km, 261 hoogtemeters.

De morgen begon met een regenbui bij vertrek. Dus maar even gewacht. Daarna, zoals aangekondigd, vanaf de eerste omwenteling 5% omhoog over 1,5km. Daarna kwamen we weer op de Vennbahn, Ravel-route in België. Door de weersomstandigheden hadden we niet het plezier van dit mooie lange fietspad als gedacht. Er stond heel veel wind die we heel vaak tegen hadden. Met de buien was het halen en brengen en het was KOUD! 10 Graden en met een bui nog minder!
Door een onoplettendheid (van mij!) kwamen we op een alternatieve route die we vooraf niet gekozen hadden. Maar nog altijd op de Vennbahn. Na weer een flinke bui besloten we, ondanks het geringe aantal kilometers, in Sankt Vith te stoppen. Om half 4 kwamen we in het hotel aan en een uur later lagen we in het zwembad en gingen we in de sauna! Ook nu dus, zoals Johan zei, "Ieder nadeel heeft z'n voordeel ......"

• 08 Juni 2017 - 09:09

Jenny Van Hoff:

Goedemorgen LenG,
    Leuk om elke dag jullie te mogen volgen op jullie reis naar het zuiden. Vandaag wordt het vast een mooie droge dag (hoop ik).
    Fijne fietsdag.
    Gr van ons.

• 08 Juni 2017 - 15:44

Gerard Koppenhol:

Hoi. Gaat goed zo hè. Alleen jammer van de regen. Maar een sauna dasrna is goed voor de spiertjes.
    Groetjes