Dag 5 - Reisverslag uit Huesca, Spanje van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Huesca, Spanje van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Gon

23 Mei 2018 | Spanje, Huesca

Dinsdag 22 mei 2018, Anzanigo (E) - Huesca, 60 km, 464 hoogtemeters.

Vanmorgen met elkaar ontbeten en onze weg vervolgd. We daalden verder af en deze morgen reden we door een prachtig landschap. Mede daardoor vonden we de rit minder zwaar dan voorspeld. Na de middag besloten we de doorgaande weg te volgen naar Huesca en niet af te slaan naar Zaragoza. De 30 km deden we in 1,5 uur.
De avond ervoor hadden we op tv gezien dat de FC Huesca promoveerde naar de Primera Division en dat werd nu gevierd. Dus veel drukte en gezelligheid in het stadje.

De reden dat we naar Huesca door zijn gereden is omdat we onze tocht helaas beëindigen. Lydia komt alle dagen slaap tekort en raakt oververmoeid. Het gevolg is dat andere klachten de kop op steken. Het is niet makkelijk dit te beslissen maar volgens ons onvermijdelijk............
Vandaag, woensdag, ‘treinen’ we naar Gerona, waar we fietsen en bagage kunnen achterlaten en vliegen donderdagavond naar huis. De fietsen en bagage zullen weer door Camino-Fietsvervoer thuisgebracht worden.

Allen bedankt voor het volgen en bemoedigende reacties.

• 24 Mei 2018 - 06:38

Regine Van De Ridder:

Hoi, ik schrik ervan.
    Wat zal dat moeilijk zijn.
    Zo lang op verheugd en voorbereid.
    Maar gezondheid is het allerbelangrijkste.
    Veel liefs van Regine

• 24 Mei 2018 - 06:42

Jenny Van Hoff:

Dit is balen, maar ook deze reis heeft jullie mooie herinneringen gebracht. Vooral Lourdes zul je niet snel vergeten. Dankjewel voor jullie verslagen. Wij hebben ervan genoten.
    Gr van ons. Jan Piet en Jenny.

• 24 Mei 2018 - 09:20

Ramon:

Jeetje wat jammer! Maar je gezondheid gaat boven alles.
    Hopelijk hebben jullie hiervan wel kunnen genieten en wellicht op den duur uitzien naar een nieuwe uitdaging.
    Gr Ramon

• 24 Mei 2018 - 17:44

Ben&Coby:

Wat rot voor je Lydia dat je zo bent gevallen. Hoe bestaat het, al die tijd zonder ongelukken gefietst, en dan van een trap vallen..... Het verbaast ons al dat je gekneusd en al de tocht wilde voortzetten. Je bent wel een doorzetter!. Maar op een gegeven moment moet je durven toegeven dat het fysiek niet gezond meer is om alsmaar door te gaan, zeker niet met slaaptekort.
    Niet leuk maar wel heel verstandig om het dan maar bij een week fietsen te houden. Er komt misschien nog wel een volgende keer. Snel beterschap toegewenst Lydia. En Gon, vertroetel haar maar een beetje (veel)!!! Een goede terugreis, groetjes van Ben&Coby

• 27 Mei 2018 - 17:13

Hugo:

Hallo Gon en Lydia,
    Ik lees net jullie verslag en van de val. Wat ontzettend sneu voor jullie dat dit na een goede week toch zo moet eindigen, maar gezondheid gaat voor alles. Waarschijnlijk zijn jullie al weer thuis in Nederland en gaat het allemaal goed.
    Het ziet er naar uit dat ik 4 juni ook weer thuis zal zijn. Contact dan wel.

groetjes
    Hugo