Dag 24, maandag 26 juni 2017. - Reisverslag uit Albenga, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 24, maandag 26 juni 2017. - Reisverslag uit Albenga, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 24, maandag 26 juni 2017.

Door: Gon

26 Juni 2017 | Italië, Albenga

Millesimo (I)-Albenga (I), 65km, 461 hoogtemeters.

Vanmorgen bij het opstaan direct het gevoel dat gisteravond geen goede voorbereiding was voor deze dag. Het was het eerste ontbijt waar niets van overbleef voor een lunchpakket. Dus eerst even boodschappen gedaan en iets over 9 op pad.
Gelijk in het dorp ging het langzaam omhoog. Over 33km moesten we stijgen van 450m naar 800m. Met uitzondering van enkele lastige stukjes was het een mooie rit naar de top. Eenmaal boven, ik val in herhaling, was het uitzicht geweldig. De afdaling was 7% of meer en van boven zagen we de haarspeldbochten en meerdere dorpjes.
Tijdens de klim werden we ingehaald door Ine en Floor uit Doetinchem, het echtpaar van gisteren op weg naar Barcelona. Later zouden we elkaar weer op de camping treffen en samen eten. Na de top, de stijle afdaling en ook daarna bleven we geleidelijk afdalen naar Albenga. Daar kwamen we ca. 15.00uur op de camping aan.
Voor ons is nu de (fiets)reis voltooid. We blijven een aantal dagen hier en zullen later de laatste etappe naar Nice waarschijnlijk met de trein doen. Vanwege de veiligheid voor fietsers op de drukke kustweg. Later zullen we jullie daarover berichten.

Wij bedanken alle volgers voor de interesse en vooral voor de reacties. Aan het aantal bezoeken op de website te zien, waren er veel (anonieme) volgers.
Groetjes van Lydia en Gon.

• 27 Juni 2017 - 09:33

Tom En Trudy:

Hoi leng, GEFELICITEERD met jullie prestaties, wat een klim en klauter werk en dat met bepakking, echt knap hoor, maar zoals je steeds weer boven op de berg staat wordt je weer beloond met een prachtig uitzicht, en de afdaling die ook niet makkelijk is, geniet van jullie avontuur en rust lekker uit, groot gelijk dat jullie die kust weg vermijden, wel leuk houden.
    Liefs en fijne dagen nog TenT Xx

• 27 Juni 2017 - 11:41

Gerard Koppenhol:

Fijn het te mogen volgen. Ff rusten en op naar Nice. Verstandig om de trein te kiezen.
    Veel plezier verder.
    Gerard