Dag 20, donderdag 22 juni 2017. - Reisverslag uit Viverone, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 20, donderdag 22 juni 2017. - Reisverslag uit Viverone, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 20, donderdag 22 juni 2017.

22 Juni 2017 | Italië, Viverone

Sostegno (I)-Viverone (I), 50km, 274 hoogtemeters.

Na een goed en gezellig verblijf in B&B La Maison du Soleil vertrokken we om 8 uur. Vanuit de fietsenberging daalden we af en dat bleef zo 30km lang. Daarna nog 10km vlak door de risotto-rijstvelden. Om half 11 een koffiestop voordat het echte werk begon. Het was inmiddels bijna 30gr. Een klim met een gedeelte van ca. 6% en eindigend met enkele gedeelten van 10%.
Dat vonden we met het oog op de verwachte 32gr., genoeg voor vandaag en na 50km kwamen we om 12.00 uur in Viverone, gelegen aan een meer. Op de camping gaf de beheerder direct het advies om te douchen en het zweet af te spoelen. Dit vanwege de mosquito's. Gelukkig was er een zwembad waar we snel in lagen. Eenmaal afgedroogd werden we toch weer belaagd en besloten te vertrekken en deze dag niet te kamperen. We zitten nu in een hotel aan het meer en zonder mosquito's!!

• 22 Juni 2017 - 19:47

Tom En Trudy:

Hoi leng
    Groot gelijk om je niet op te laten consumeren door de mosquito's, en na die warmte en pittige % aan te gaan, moet goed gedrag worden beloond hahaha, lekker genieten en goed uitrusten in het Hotel en morgen weer uitgerust en fris weer op pad, weltrusten voor strak.
    Liefs TenT

• 23 Juni 2017 - 18:53

Gerrit Slob:

Groot gelijk, niet laten steken.
    Lekker bedje airco op de kamer?, kan je lekker bijkomen.
    Sterkte in de hitte