Dag 19, woensdag 21 juni 2017. - Reisverslag uit Sostegno, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 19, woensdag 21 juni 2017. - Reisverslag uit Sostegno, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 19, woensdag 21 juni 2017.

Door: Gon

21 Juni 2017 | Italië, Sostegno

Mergozzo (I)-Sostegno (I), 53km, 647 hoogtemeters.

Gisteren een prachtige plek aan het meer. Maar een goederentrein die ieder kwartier passeert aan de andere kant van het meer lijkt wel langs je tent te gaan. Gelukkig konden we er wel door slapen. Vanmorgen weer vroeg uit de veren want het zou weer warm worden. Om half 11 was het inderdaad 30 gr.
Om kwart over 7 reden we door het dorp. Na een uur fietsen bereikten we Omegna, aan het Lago d'Orta. Een kop koffie en de sfeer gaven weer inspiratie voor de dag. Met 3 mooie gelijkmatige beklimmingen en dito afdalingen haalden we de hoogtemeters voor deze dag. Om 14.00 uur kwamen we bij ons logeeradres, La Maison de Soleil, een B&B in Sostegno. Hartelijk ontvangen door Claudine, de eigenaresse.
Was gisteren de treinreis het mooiste van de dag, de overgang van Zwitserse francs voor euro's bevalt ook heel goed.

• 21 Juni 2017 - 20:23

Ben&Coby:

Hoi Lydia en Gon,
    nog een dag of 4/5 en jullie kunnen heerlijk aan de Middellandse Zee verkoeling zoeken! Maar eerst nog door een zeer warm Italie, vergeet niet op tijd te drinken. Hopelijk vinden jullie onderweg genoeg beschaduwde plaatsen . En niet te vergeten: geniet van het lekkere Italiaanse eten .....
    Wij gaan vrijdag a.s. zelf ook op vakantie, maar we proberen jullie te blijven volgen.
    Groetjes, veel (fiets)plezier en tot ziens,
    Ben en Coby

• 21 Juni 2017 - 21:52

Gon:

Hoi Coby en Ben,
    We proberen aan alle door jullie genoemde voorwaarden te voldoen, maar het lukt niet altijd. Genieten van het eten hebben we vanavond gedaan. Gewoon met de familie aan tafel.
    Jullie ook een fijne vakantie en tot ziens.

• 22 Juni 2017 - 14:48

Gerard Koppenhol:

Hoi.
    Gaat goed zo hè? Blijf het nog steeds leuk vinden jullie zo te volgen.
    Groetjes Gerard

• 22 Juni 2017 - 15:59

Tom En Trudy:

Hoi luitjes, respect voor jullie prestaties hoor, jeetje wat een hitte, wij kunnen nog verkoeling opzoeken, maar jullie moeten door, gelukkig maakt de mooie omgeving een hoop goed, en de leuke mensen die je onderweg tegenkomt, en heel verstandig om vroeg te vertrekken, hoop dat jullie door de toch wat kortere nachten goed uitgerust zijn voor de dag.
    Liefs TenT

• 22 Juni 2017 - 18:03

Gon:

Hoi allemaal,
    Het is 's middags echt heel warm. Morgen verwachten ze 34gr. Gelukkig hebben we door de beperkte mogelijkheden om te overnachten, korte etappes. Die proberen we dan ook voor de lunch te hebben gehad. Door nu een hotel te nemen ipv kamperen met mosquito's kunnen we toch uitrusten.
    Lydia en Gon.