Dag 16, zondag 18 juni 2017. - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 16, zondag 18 juni 2017. - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 16, zondag 18 juni 2017.

Door: Gon

18 Juni 2017 | Zwitserland, Bern

Dag 16, 18 juni 2017.

Rustdag in Hinterkappelen, enkele km's van Bern.

We staan op een mooie en rustige camping met alle voorzieningen die wij, als fietsers, nodig hebben. Hele goede WiFi en een electrakastje midden op het veldje om alles op te laden. Ook zijn de kleren weer in de was gegaan.
Na lekker te hebben uitgeslapen zijn we met het ov naar de stad gegaan. Service van de camping. Het bezoek was echt de moeite waard. Een prachtige stad met mooie (parlements)gebouwen, kerken en uiteraard het berenpark.
Nu weer lekker onder de bomen in de schaduw, want het is hier (ook) warm, de dag van morgen voorbereiden.
UPDATE:
Op de camping een mijnheer gevonden met een laptop, die bereid was het programma Garmin Basecamp te downloaden. Het duurde even door de snelheid van de WiFi, maar het lukte. Hierdoor kon ik de route op mijn gps bewerken. Knippen, weggooien en terugzetten. De gps functioneert weer behoren! We zijn daar heel blij mee!