Dag 2, zondag 4 juni 2017. - Reisverslag uit Panheel, Nederland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 2, zondag 4 juni 2017. - Reisverslag uit Panheel, Nederland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 2, zondag 4 juni 2017.

Door: Gon

04 Juni 2017 | Nederland, Panheel

Nuenen-Panheel, 82km.

Vanmorgen reden we om 9.00 uur weg en volgenden, na even zoeken, weer de LF7-route naar het zuiden. Het begin was heel mooi, mede door het mooie weer. Langs Mierlo en over Strabrechtse Heide. Later op de dag werd het bewolkt en vielen er af en toe wat spetters. Ook de omgeving werd saai, waarschijnlijk ook mede door het mindere weer. We kwamen langs alle varkensboeren.
Om ca. 16.00 uur kwamen we in Panheel, gelegen aan de Maas. Omdat we pas om 18.00 uur op het logeeradres terecht konden, fietsten we naar Thorn, het witte dorp. Daar veel toeristen, dus heel druk en alle terrassen vol. Snel weer naar Panheel waar we een prima restaurant aan de Maas vonden. Ca. 500m vanaf ons logeeradres.

• 05 Juni 2017 - 08:31

Regine:

Hoi Gon en Lydia

Ik wens jullie weer een heel goede en voorspoedige reis toe.
    Ik verheug me alweer op het lezen van de dagelijkse verslagen van jullie belevenissen.
    Veel plezier en liefs van mij

• 05 Juni 2017 - 08:58

Jenny En Jan Piet:

Goedemorgen LenG,
    Super dat jullie deze reis kunnen gaan maken. Wij volgen jullie en wensen je daarbij heel veel plezier. Gr van ons. Jan Piet en Jenny.

• 05 Juni 2017 - 12:44

Gerard Koppenhol:

Alsof ik mee fiets hahaha