Dag 17 - Reisverslag uit San Valentino alla Mutta, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit San Valentino alla Mutta, Italië van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Gon

21 Juli 2015 | Italië, San Valentino alla Mutta

Dinsdag 21 juli 2015. Ried - San Valentino (I). 25 km, 524 hoogtemeters, met de bus. 17 km, 250 hoogtemeters met de fiets.
Gisterenavond heeft het nog lang (soms heel) hard geregend. Vanmorgen was het droog en scheen de zon. De tent kon daardoor vrijwel droog ingepakt worden. Om 10.30 uur stapten we in de bus die ons 3 kwartier later in Nauders afzette. Een plaats waar Lydia vele keren met wintersport is geweest. Na de koffie en de eerste indrukken te hebben verwerkt gingen we verder naar de top van de Reschenpas. Niet gemakkelijk gezien de hoogtemeters op die korte afstand en het warme weer. We passeerden de grens met Italië. Deze was zichtbaar gemaakt dus moest er een foto gemaakt worden. Veel foto's zijn er gemaakt. Allemaal 'kalenderplaatjes'! Om ca 15.00 uur besloten we een camping op te zoeken. Het werd camping 'Zum See' in San Valentino. Een camping met wintersportfaciliteiten voor een normale prijs. Alles wat een beetje vochtig was is gedroogd en ook de was is weer gedaan. Nu zitten we op het terras van het restaurant met uitzicht op een meer en de besneeuwde toppen van diverse alpenreuzen.
Vanaf nu kunnen we bijna 100 km dalen! Nu maar hopen dat het weer meewerkt.

• 21 Juli 2015 - 20:26

Tom En Trudy:

Zo luitjes, lekker weer op de pedalen, daar gaat het om, en jullie kunnen weer trots zijn, wat een prestatie weer, dat zegt toch wel weer wat van jullie karakters, slaap lekker voor straks en morgen een goede start dikke kus TenT

• 22 Juli 2015 - 10:12

Yvonne En René:

Wauw!!!! Nauders! inderdaad vele herinneringen!
    Wát een lol hebben we daar gehad hè?
    Samen uit de lift vallen op onmogelijk steile stukken......
    en "geiten" met die knul die onder begeleiding een weekje met vakantie was........
    alweer een "leven" lang geleden.

Weer een héle prestatie van jullie hoor!!
    Wel lekker dat jullie nu even niet meer hoeven te klimmen.

Veel plezier, rijd voorzichtig en tot het volgende reisverslag maar weer.