Dag 16 - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Gon

20 Juli 2015 | Oostenrijk, Pfunds

Maandag 20 juli 2015. Bludenz - Sankt Anton, ca 40km, ca 600 hoogtemeters, met de trein. Sankt Anton - Ried, 46 km, 235 hoogtemeters, met de fiets. Weer heel warm!
Gisteravond regende het tot middernacht. Vanmorgen om half 11 hadden we de trein. Hoge instap en weinig ruimte voor de fietsen. We blokkeerden de doorgang naar de restauratiewagen! Een ontspannen treinreisje was het niet. In Sankt Anton kwamen we in een wintersportplaats. We daalden lekker af en na de middag kregen we nog een paar lastige stukken. Met de temperatuur weer boven de 30 gr was het weer afzien. Maar ook heel mooi om tussen de alpenreuzen door te fietsen. Om 15.00 uur waren we in Ried, aan de voet van de Reschenpas. Morgen wordt het weer heel warm en proberen we de pas met de fietsbus over te gaan.

• 20 Juli 2015 - 22:33

Gerard Van De Ven:

Hallo Lydia en Gon, het schiet al aardig op. Ik heb toen ook in Ried geslapen maar b+b want de camping was erg duur. De pas over de Norbert höhe is wel te doen je komt dan in Nauders. Het is wel erg warm maat vanaf Nauders gaat het naar beneden naar het Reschenmeer zitten af en toe flinke afdalingen in dus ben voorzichtig. Ik heb toen in Glurns geslapen op de camping een mooi plaatsje. Groetjes Gerard en Nellie

• 20 Juli 2015 - 22:58

Tom En Trudy:

Hoi Lydia en Gon, het is inderdaad heel warm, heel goed dat jullie hetop deze manier kunnen oplossen, het moet wel leuk blijven en je bent ook maar een mens als je begrijpt wat ik bedoelt, heel veel plezier morgen, wij hebben vandaag ook op de fiets behoorlijk wat klimmetjes gehad pffh behoorlijk warm, morgen idd nog. warer, tot horens, en veel drinken ( water ) dan heej haha X