Dag 15 - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Gon

19 Juli 2015 | Oostenrijk, Bludenz

Zondag 19 juli 2015. Bregenz - Bludenz, 68 km, 300 hoogtemeters, heel warm!
Vanmorgen reden we om 10 over half 9 de camping af na een beetje rumoerige nacht. We gingen verder langs de Bodensee. Dat was een hele relaxte start van een werkelijk prachtige fietsdag. Algauw fietsten we tussen de alpenreuzen door. Had ik al afscheid genomen van de Rijn......., fout, want hier zagen we hem terug. Er was een warme dag voorspeld dus wilden we de meeste kilometers maken voor de lunch. Met de lunch om 13.00 uur hadden we er 48 kilometer opzitten ondanks de fotoshoots, o.a. in Feldkirch, onderweg. Zoals we nu gewend zijn gingen de laatste kilometers, bij ca 37gr , een stuk moeizamer. Toen we rond 15.00 uur in Bludenz aankwamen moesten we nog 50 m klimmen naar de camping. Camping Seeberger heeft echt een fantastische accomodatie en is heel rustig. Morgen kunnen we zonder te trappen het station halen.
Het was vandaag heel warm en nadat de tent was opgezet betrok de lucht en regende het een beetje. Nu we in de stad zitten te eten is er onweer en flink wat regen. Hier zitten we beter dan bij of in de tent.

• 19 Juli 2015 - 18:47

Gerrit Slob:

Hallo Lydia en Gon,

Geen schade ondervonden van het onweer en de hitte?
    Alle elementen moeten jullie ook trotseren ;-).
    Zijn benieuwd waarom jullie de trein moeten nemen. Is het niet mogelijk de hele route per fiets te doen?

• 20 Juli 2015 - 18:48

Tom En Trudy:

Tom en Trudy zijn afgelopen zondag geariveerd in Leutasch, heel warm en dat ook al in auto, laat staan jullie op de fiets met bepakking, savonds hier ook onweer en regen gehad, vandaag maandag op de fiets de omgeving verkent, mooie klimmetjes,en erg warm, morgen nog warmer, Tjuss und viel toll, Xx

• 20 Juli 2015 - 19:00

De Rouck Alain:

Hallo Lydia en Gon ,
    ik zie dat jullie al een heel eind gefietst hebben !! Hopelijk met veel fietsgenot en zonder tegenslagen.Ik ben pas terug van een 2 weekse vakantie in de Drôme (snikheet) met vrouw ,hond en .... fiets ;-)
    Ik zal vanaf nu meer tijd hebben om jullie te volgen ....
    Vele groeten uit Hansbeke (Belgie) ,
    Alain.