Dag 13 - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Gon

17 Juli 2015 | Oostenrijk, Bregenz

Vrijdag 17 juli 2015. Obersiggingen - Bregenz (A). 60 km, 208 hoogtemeters.
Na een hele rustige nacht zaten we om goed 9 uur op de fiets. Er stond ons een hele warme dag te wachten. Ook nu ging het weer naar beneden. Op een enkel obstakel na was het gemakkelijk trappen. Hadden we 208 hoogtemeters, we hadden ook 316 m die de gedaald zijn. Via vooral boomgaarden kwamen we aan de Bodensee. Een hele andere wereld t.o.v. de voorafgaande fietsdagen. Heel druk en veel fietsers. De grens met Oostenrijk passeerden we ook nu ongemerkt. Om ca. 14.00 uur waren we op de camping in Bregenz. Inmiddels begint de lucht te betrekken. Er wordt onweer verwacht.
Voor ons ligt nu de Vorarlberg die we gedeeltelijk met de trein zullen en moeten doen. Dat gaan we morgen op onze rustdag regelen. Allemaal een goed weekend!

• 17 Juli 2015 - 20:25

Gerard Van De Ven:

Hallo Lydia en Gon, jullie hebben vandaag denk ik een rustige gag gehad buiten de vele fietsers dan. Ik hoor nog wel vanwaar jullie met de trein gaan en waar jullie weer uitstappen. Geniet van de rustdag en een fijne avond en een fijn weekend. Groetjes Gerard en Nellie

• 17 Juli 2015 - 22:18

Dennis:

Succes en goed weekend!!

• 18 Juli 2015 - 19:57

Truus:

Hallo Gon en Lydia,

Geweldig weer die verslagen, ook zo eigen veel meer dan de toer naar Spanje
    voor ons en het vlot weer goed gelukkig, nog een goede voortzetting
    Gfoetjes van Wout en Truus