Dag 1 - Reisverslag uit Veghel, Nederland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Veghel, Nederland van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Gon

05 Juli 2015 | Nederland, Veghel

Zondag 5 juli 2015. Nw Lekkerland - Eerde (NB), 101 km.
Eigenlijk wilden we gisteren vertrekken maar de weersvoorspellingen waren niet optimaal, te warm! Maar wat is optimaal .........?
Vanmorgen werden we om half 9 uitgezwaaid door Astrid en Jaap. Via Hoornaar en Arkel staken we de Linge over naar Spijk met een kabelpontje. Een koffiestop bij Fort Vuren en met de pont naar Brakel. Daar de LF7 opgepakt door het gezellige Den Bosch tot St. Michielsgestel. Vandaar nog ca. 15 km naar de camping Het Goeie Leven in Eerde waar we om 16.00 aankwamen. Na Buienradar geraadpleegd te hebben besloten we, ondanks de harde wind op dat moment, de tent op te zetten. En inderdaad............om 6 uur onweerde het en regende het even hard.
V.w.b. het weer hadden we niets te klagen (optimaal?). We vertrokken met een heerlijk zonnetje en dat bleef tot de middag zo. 's Morgens hadden we gedeelten waar plassen op de weg lagen! Na de lunch werd het bewolkt en dat bleef zo. Aan de wind merkten we dat er elders buien waren.
Nu zitten we buiten te eten, schijnt de zon en is er geen wind.

• 05 Juli 2015 - 19:14

Truus:

Gon en Lydia, hartstikke leuk dat je ons op de hoogte van de reis houdt,
    vooral voor mij natuurlijk.
    Wij wensen jullie een hele fijne mooie tocht.
    Hier zijn 10 druppels regen gevallen terwijl het in zeeland blank heeft gestaan .
    Tot zover dus tot een volgende keer, lieve groet van Oom Wout en mij.

• 05 Juli 2015 - 22:34

Leo En Annet:

Heel veel succes en sterkte met jullie mooie reis naar Italië. We hopen dat alles goed zal verlopen!
    Geniet ervan!
    Leo en Annet.

• 05 Juli 2015 - 22:50

Tom En Trudy:

Hoi LenG, nou de kop is er af, heerlijk weer een fiets avontuur, en die gaan wij natuurlijk weer volgen.
    Wij hebben vanavond nog even een rondje gefietst,want we wilde de tour op de t.v zien, en vanmiddag regende en waaide het hier behoorlijk dus dan maar vanavond even op de pedalen, veel wind maar heerlijk, alvast een training voor in de bergen in Oostenrijk over een paar weken. Veel liefs en Grtz Tom en Trudy

• 05 Juli 2015 - 23:26

Annet En Ge:

Heel veel fietsplezier toegewenst.
    Fijn om jullie reisverslagen weer te lezen.
    Hoop op goed weer voor jullie.
    Succes!!!
    Groet van jullie achterbuurtjes

• 06 Juli 2015 - 13:15

Janneke En Gerrit:

Zo het begin is er.Op naar het mooie Gardameer.We hopen dat alles goed verloopt en op een mooie reis.We volgen jullie.
    Gr