Dag 28 - Reisverslag uit Durban-Corbières, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Durban-Corbières, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 28

Door: Gon

13 September 2014 | Frankrijk, Durban-Corbières

Vrijdag 12 september 2014, Salleles d'Aude - Durban-Corbieres, 53 km (via Narbonne), 135 hoogtemeters.
's Morgens eerst zonder bagage opzoek naar de fietsenmaker. Deze bestond dus niet (?). Wel bij de bouwmarkt wat gekocht om de constructie te verstevigen. Weer terug naar de camping, spullen ingepakt en open dat de constructie het houdt tot Narbonne, 12km. Geen enkel probleem. Om 12.25 waren we bij Veloland. De verkoper kon alleen maar vertellen dat hij 12.30 ging sluiten tot 15.30. Daarna zou hij een uur nodig hebben voor de reparatie.4 BOUTJES!!!!! Uiteindelijk stond hij toe dat ik een exemplaar uitzocht en even paste. Voor de winkel heb ik toen zelf de reparatie uitgevoerd met het beschikbare gereedschap. Een HALF uur later waren we opweg voor de lunch. We besloten van Narbonne naar Durban-Corbieres te rijden om daar de route weer op te pakken. Mbv de GPS fietsen we een eind over een route national en daarna een stukje slechte en smalle weg. Daarna kwamen we op een prachtige weg door het dal van het riviertje La Berre. We konden enorm genieten van dit gedeelte. Toch waren we blij dat we om 17.00 in Durban waren. Ook vandaag was het weer warm.