Dag 24 - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Gon

10 September 2014 | Frankrijk, Saint-Ambroix

Maandag 8 september 2014, Ucel - Saint Ambroix, 93 km, 480 hoogtemeters.
Vanmorgen normale tijd opgestaan, 7 uur, ingepakt en ontbeten. Er vielen wat druppels maar het viel verder mee. Later weer en toen toch maar de jacks aangedaan om ze weer gauw uit te doen. Na koffie te hebben gedronken in Vogue en wat inkopen waren we om 13.00 in Berrias et Casteljau, het einddoel voor deze dag. We besloten door te gaan naar Saint-Ambroix. Een grotere plaats met meerdere campings. Onderweg was er wat onweer op afstand maar het bleef ons bespaard. Wel was het nu benauwd. De omgeving was niet erg bijzonder. Na een klim en een afdaling waren we om 17.00 in Saint-Ambroix. Maar geen camping gevonden die nog open was. Na 8 extra km besloten we een hotelletje te nemen. Vonden we een beetje vervelend einde van deze dag. Maar ieder nadeel ........... .! Het begon even later te onweren en te regenen. Na een paar inkopen vlak voor sluitingstijd konden we op de hotelkamer wat eten. Alles in de buurt was gesloten.