Dag 20 - Reisverslag uit Arras-sur-Rhône, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Arras-sur-Rhône, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Gon

04 September 2014 | Frankrijk, Arras-sur-Rhône

Donderdag 4 september 2014, St. Croix en Jarez - St. Jean de Muzols, 75 km, 310 hoogtemeters.
Ondanks de kerktoren op 100 m. afstand hadden we een goede nachtrust. Hij zweeg van 21.00 tot 8.00. Verder was het verblijf prima. Aardige mevrouw die heel goed haar best deed. En dat tegen een schappelijke prijs.
We gingen dus om 9 uur verder met de klim van gisteren. Alleen eindigden we met pakweg 3%, nu was het gemiddeld 6%. Maar het ging prima. Muv de laatste 100 m, meer dan 13%. Boven hadden we een geweldig uitzicht. De afdaling van 10 km, die volgde was noch geweldiger. We 'stormden' Condrieu binnen en daarmee de Ardeche. De klimpartij was alweer vergeten! Na koffie met gebak fietsten we de rest van de dag langs de Rhône. Lekker vlak maar op den duur ook saai. Dus kilometers maken. Precies 7 uur na vertrek reden we Muzols binnen. Na een terrasje en de inkopen gingen we naar de camping. Dat lijkt wel een Hollandse enclave. Prima camping maar keiharde grond. Een hamer van de buren bracht uitkomst.
We hadden de hele dag de zon. De frisse noordenwind heeft plaatsgemaakt voor een zuidenwind: gevolg ca 30°C in de middag.

• 05 September 2014 - 11:04

Carolien En Ton Met De Hamer:

Gevonden de LenG blog, veel succes en vooral plezier op jullie tocht naar Girona. Wat een km hebben jullie er al op zitten en wat een klimmetjes komen er nog aan. Hoop dat het mooi fietsweer blijft en dat er nog tijd is om de benen rust te geven.

• 05 September 2014 - 18:28

Janneke En Gerrit:

Wij zitten in Ouddorp met heerlijk weer jullie verslag te lezen.
    Wat fijn dat alles goed gaat, en dat het mooi weer is.
    Geniet van al het moois om je heen.gr.

• 05 September 2014 - 20:43

Lydia En Gon :

Hoi Janneke en Gerrit,
    Genieten doen we zeker. Het is moeilijk te beschrijven welke indrukken we opdoen. Klinkt voor jullie vaak als een herhaling, maar het is vaak, dus niet altijd, heel indrukwekkend. Het gevoel dat je dat op de fiets doet.......!
    Gr en veel plezier in Ouddorp.