Dag 18 - Reisverslag uit Pollionnay, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Pollionnay, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Gon

02 September 2014 | Frankrijk, Pollionnay

Dinsdag 2 september 2014, Villefrance - Pollionnay, 48 km, 850 hoogtemeters.
De rit van gisteren had zijn weerslag op ons ontwaken. Geen zin om vroeg, 7 uur, op te staan. Het was dus al 11.10 uur toen we de camping af reden.
We konden gelijk aan de bak. Om de stad uit te komen moest al stevig geklommen worden. En dat zou de gehele dag zo blijven. Veel mooie uitzichten over de dalen gehad. Het hoogtepunt, v.w.b. een uitzicht, was dat we na een klim op de top neerkeken op Lyon.
De ligging van campings en/of B&B's kloppen niet altijd met onze ritten. Ook nu hadden we voor een kortere afstand gekozen waardoor we genoodzaakt waren naar de camping te gaan. Helaas lag deze 3km van de route en moesten we er letterlijk en figuurlijk naar toe klimmen. 15% was geen uitzondering. Vanuit de tent kijken we nu over Lyon.
Omdat we onderweg geen inkopen konden doen heeft de mevrouw van de camping spaghetti voor ons gekookt.
Het weer was goed. De gehele dag een strak blauwe lucht. Een noorden wind, die we regelmatig in de rug hadden, zorgde ervoor dat het niet te warm werd.

• 03 September 2014 - 09:04

Janneke:

Als het weer maar goed zeggen ze toch altijd.
    Veel succes maar weer.

• 03 September 2014 - 17:42

Riet Van Der Burgh:

Lieve Gon en Lydia,
    Eindelijk is alles weer in orde met mijn computer. Kan weer mail versturen en ontvangen. Weer betalen en ontvangen (heel belangrijk). Vanaf dag 5 had ik alles gevolgd en toen vanmorgen alles weer werkte, heb ik eerst al jullie reisverslagen gelezen. Truus heeft mij steeds op de hoogte gehouden. Petje af en een diepe buiging van mij. Geweldig!!!!! Gefeliciteerd met de verjaardag Indy en Marjolein. Het weer is hier goed, dus wij sturen het door naar jullie. Hier is alles goed.
    Kus en knuffels van Riet