Dag 11 - Reisverslag uit Mailleroncourt-Saint-Pancras, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Mailleroncourt-Saint-Pancras, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Gon

26 Augustus 2014 | Frankrijk, Mailleroncourt-Saint-Pancras

Dinsdag 26 augustus 2014, Charmes - Mailleroncourt-St. Pancras , 85 km, 895 hoogtemeters.
Vannacht heeft het enorm hard geregend. Goed dat we niet in ons tentje lagen. Toen we vanmorgen vertrokken, na een prima nachtrust, was het droog. N.a.v een aanwijzing in de routebeschrijving weken we af van onze GPS-route om minder te klimmen. We begonnen dus met 25km vlak. Maar met de aansluiting aan de GPS-route ging het niet goed. Uiteindelijk is het gelukt maar hebben we waarschijnlijk meer hoogtemeters gemaakt dan op de oorspronkelijke route.
Was het 's morgens nog redelijk droog, na de lunch ging het regenen en dat bleef zo tot 16.00 uur. De temperatuur was 19°. Na een bezoek aan een Salon de the van een nederlandse mevrouw,, waar je gelukkig ook koffie kon drinken, begonnen we aan onze laatste etappe van de dag. Deze was veel zwaarder dan de routebeschrijving aangaf. De hoogtemeters liepen flink op.Om 17.00uur bereikten we ons logies, een B&B van een Nederlander: Le Mouton Qui Rit.

• 27 Augustus 2014 - 12:23

Gerrit En Janneke:

Hoi kanjers, Wat gaan jullie goed. Vanochtend weer eens even alles gelezen. Fijn dat we zo op de hoogte blijven van jullie ondernemende reis. Hier schijnt vandaag de zon dus we hopen dat jullie nu ook het mooie weer te gemoed gaan, jullie hebben nu wel genoeg regen gehad. Groetjes van ons.

• 27 Augustus 2014 - 22:20

Tom En Trudy:

Hoi Gon en Lydia, fijn dat jullie vannacht lekker hebben geslapen, dat komt je wel te goede als je kilometers moet maken. Balen dat het weer regende, het gaat gewoon een beetje saai worden met die regen. hopelijk hebben jullie vandaag beter weer, hier is het prachtig weer geweest, we hebben vandaag ook maar weer wat kilometers gemaakt, voor je het weet moeten de stalen rossen weer op stal.
    Liefs van ons, en we kijken elke dag weer met plezier naar jullie verslag.