Dag 7 - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Gon

22 Augustus 2014 | Frankrijk, Verdun

Vrijdag 22 augustus 2014, Montmedy - Verdun, 70 km, 400 hoogtemeters.
Na een minder koude nacht vertrokken we om 10 uur en na een afdaling van3,5 km kwam de eerste 'puist'. Daarna een afdaling in de zon door een mooi afwisselend landschap: vergezichten, bossen en korenvelden.
Na de volgende klim en een sanitaire stop miste ik tijdens de afdaling mijn bril. Van mijn hoofd gewaaid. Ik wist het zeker. Dus 'even' terugfietsen. De bril lag niet op de weg. Tijdens de afdaling de berm afgespeurd, maar geen bril. Met het idee dat de bril afgeschreven was, wilde ik wegrijden. "Kijk eens hier, schat" klonk het bekend in de oren. Mijn bril zat onder de snelbinder. Ik blij!!!
Na Haraumont had Lydia de hoofdrol. Vlak voor een afdaling werd ze gestoken door een groot insect, net naast haar bril. Aangezien ze vaak allergisch reageert was er een beetje paniek. Net een door de huisarts voorgeschreven zalfje en een pil blijkt de schade aan het eind van de dag mee te vallen. Lydia blij!!!!!
Voor Marre werden we ingehaald door Jan (63) uit Wijchen. Na zijn inhaal poging vroeg hij te mogen stayeren. We besloten wat te drinken bij de eerste gelegenheid. De hele dag niets en nu binnen 5 minuten. Daarna gezamelijk naar de camping gereden. Jan de tent op plaats 4 en wij op 3..nheid.

• 23 Augustus 2014 - 17:55

TenT:

Hoi avonturiers, gelukkig is de reactie van die franse vlieg uit gebleven, leuk dat jullie gezelschap hebben gekregen, geeft ook de burger weer moed, want wij kunnen jullie wel vanuit onze luie stoel aanmoedigen maar iemand die het ook aangaat is toch meer een stimulans.
    Geniet van jullie vrije dag, en morgen weer fris en gezond op de pedalen, o ja Gon wij willen bewijs dat jullie daar wel echt zijn, foto`s graag. Liefs Tom en Trudy

• 23 Augustus 2014 - 20:52

Masja:

Zet hem op hoor paps en lydia!!!
    Hier stort het nu van de regen en onweer!
    Dikke kus van ons viertjes xxx