Dag 4 - Reisverslag uit Anzánigo, Spanje van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Anzánigo, Spanje van LenGbike4travel - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Gon

22 Mei 2018 | Spanje, Anzánigo

Maandag 21 mei 2018, Escarilla (E) - Anzanigo (E), 69 km, 502 hoogtemeters.

Gisteravond zat het niet erg mee. We konden pas om 9 uur eten, het regende hard van 8 tot 12, Lydia viel van de trap bij het restaurant en het ventiel van mijn matras is kapot. De schade bij Lydia viel gelukkig mee. Vanmorgen een beetje beurs en stijf. Mijn schade een heel hard bed.
Om over tienen gingen we op pad en hadden ons warm aangekleed om verder te dalen. Dan worden onverwachte stijgingen van 8% heel vervelend. Uiteindelijk kwamen we via de doorgaande weg in Sabinanigo. Koffie en een broodje genuttigd en weer verder. Ook nu weer over de doorgaande weg. Soms een beetje druk, maar altijd voldoende ruimte. Weer later werd het heel stil en zagen we zelden iemand. Verder wel een regenbui en een aantal flinke stijgingen maar de laatste 8 km dalen tot Anzanigo. Ons logeeradres was een B&B, met gastheer Carlos, in een vrijwel verlaten dorp. Een gebouw met dikke muren, dus geen bereik! Ook buiten was er geen bereik! We vonden dit omdat het in onze reisgids staat. Tot onze verbazing kwamen er een uur later 5 motormuizen! Het bleek later heel gezellig en rustig. De gemiddelde temperatuur was deze dag 21 graden. Een stuk warmer dan de dagen ervoor, 15 graden.

• 22 Mei 2018 - 21:24

Ramon:

Nou dat wordt massageolie aanschaffen ;-).
    Maar gelukkig konden jullie wel weer op pad. Waarom zijn jullie richting NW gegaan ? Ik zou verwachten in 1 streep naar Madrid.
    Jullie vergeen toch niet te sightseeën hè! Ik vind t allemaal maar schitterend om te lezen. Hopelijk blijft t weer de komende dagen lekker zodat t aangenaam fietsen is. Gr Ramon

• 23 Mei 2018 - 05:36

Ray:

heb je geen gandapura oil bij je om de spiertjes warm te houden :-) brand wel maar door de rijwind koelt t toch af :-)
    Tourse verder....doe t jullie niet na

• 23 Mei 2018 - 20:08

Hoi Ramon, met het vliegtuig zal dat wel gaan die streep maar met de fiets te veel obstakels: bergen! Wij proberen ze te ontwijken. Beetje om, maar wel gemakkelijker. Maar het lukt niet altijd.

• 23 Mei 2018 - 20:58

Hoi Ray, helaas geen gandapura oil bij me, maar die spiertjes bleven wel warm hoor. Had ik maar iets waardoor ik kon slapen. Heb geen ene nacht kunnen slapen. Groot probleem en daardoor ben ik in enorme onbalans aan het raken.